Banc d'imatges

Manual projector Epson

Viquipèdia
Enciclopèdia multilingüe
de contingut obert, escrita col·laborativament per Internet. La versió en català va començar el març de 2001.

Picto
Banc d'il·lustracions gratuïtes.

Public Domain Images Several thousand copyright friendly, public domain images nicely organized in categories, free for any personal and/or commercial use, credit or back link is not required, no registration.

Freefoto.com
The largest collection of free photographs for private non-commercial use on the Internet.

Zona Clic
El Clic està format per un conjunt d'aplicacions de programari lliure que permeten crear diversos tipus d'activitats educatives multimèdia. La zonaClic és un servei del Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya creat amb l'objectiu de donar difusió i suport a l'ús d'aquests recursos i oferir un espai de cooperació obert a la participació de tots els educadors/es que vulguin compartir els materials didàctics creats amb el programa.

Quaderns virtuals
Quaderns Virtuals (QV) és un entorn d'aprenentatge digital que neix i es desenvolupa al Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya amb la voluntat de portar a la xarxa els quaderns d'exercicis tradicionals. El projecte està format per un conjunt d'aplicacions de programari lliure que faciliten al professorat de qualsevol nivell i àrea educatius la creació de recursos didàctics multimèdia per tal d'avaluar el progrés i rendiment de l'alumnat.

TICaula. Parvulari i cicle inicial
Orientacions i recursos per a la integració de les TIC en els processos d'ensenyament-aprenentatge a les aules de parvulari i de cicle inicial.

Farmaceuticonline a les escoles

Projectes Lacenet
Els Projectes Lacenet són activitats telemàtiques d'intercanvi que es basen en el foment de l'ús de les noves tecnologies i en el treball cooperatiu entre els participants.

Les tres bessones

Club Super3

3XL.net

Orisinal Games

CEIP Jacint Verdaguer de Sant Sadurní d'Anoia
Pàgina web d'aquesta escola que recull gran quantitat d'activitats per al treball amb TIC de les diferents àrees curriculars.

Jocs en línia de l'Enciclopèdia Catalana

SuperSaber
Pàgina web en llengua castellana on hi ha un conjunt d’activitats molt lúdiques relacionades amb les diferents matèries curriculars i adreçades a nens i nenes de 6 a 12 anys.

Vols jugar?
Jocs de diferents àrees per treballar amb alumnes d'educació infantil i cicle inicial.

Webclip

Diferents activitats elaborades per Sebastià Mora Masot, mestre del CEIP Enric Grau Fontseré de Flix.

Genmàgic
Portal de creació i investigació multimèdia educativa. Inclou molts recursos.